Second hand-humor

Second hand-humor kan vara den simplaste och skönaste humor som finns.
Jag och Lillasyster tillbringade gott och väl en timme pü en enorm second hand-butik med att vifta med den ena hysteriska jeansoverallen, pälsblusen och Dirndl-klänningen efter den andra och ropa över hela affären att "Du, här är ju den här som du letade efter!" och "Men du, varför lämnade du in din favoritoutfit här?".

Dagens höjdpunkt är förresten att gü och köpa frallor.
Jag känner mig sü tysk och fantastisk när jag kan be om "Drei Mohnbrötchen, bitte" utan att ofrivilligt gü hem med tio kilo kaffe eller en liter vassleläsk.
(Och yes, jag gör som de stora bloggerskorna och tar med mig bloggen utomlands. Är jag ball dü?)

Kommentarer
Postat av: Herr Lindberg

oh jes det är skitcoolt att blogga utomlands. props för det ^^

2008-03-24 @ 23:12:33

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback