The last larvighet

Till alla er som med spänning väntat på testresultatet: Det stora vattenfasthetsprovet ställdes in.
Det kändes helt enkelt inte rättvist mot Lumene att kombinera spöregn och avsked. Det vore för mycket begärt att mascaran skulle klara av den mördarmixen.
Dessutom ville jag inte stanna i avskedsobjektets minne som "min tvättbjörnssminkade flickvän" tills dess att vi ses i september.
Nu ska jag en gång för alla sluta att skriva en massa larvigheter här, och återuppväcka mitt gamla cyniska jag.
Jag vet ju att hon ligger och lurar där någonstans bakom all romantik och rosa lycka.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Skönt att få umgås med den RIKTIGA Klara imorgon då!

2008-06-23 @ 20:42:30

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback