Stora Resdarren

Ungefär en vecka före avfärd mot Tyskland, har Stora Resdarren som vanligt infunnit sig.
Stora Resdarren angriper min hjärna och förstör effektivt det lilla uns av självförtroende jag med mycken möda lyckats bygga upp där inne.
Stora Resdarren talar om för mig att jag på inga villkor ska få för mig att jag kommer att lyckas där nere.
Jag kommer inte att göra mig förstådd, då min tyska är under all kritik. (MVG i Steg 6 är ingen garanti för någonting)
Folk kommer att sucka åt mig och irriterat viska bakom min rygg.
I bästa fall blir jag placerad i en källare någonstans, där jag får stapla plastmuggar på varandra (eller någonting annat av likvärdig svårighetsgrad).
Med andra ord: Stora Resdarren eliminerar effektivt all logik, och ersätter den med darr och depp.

Så håll er undan ett tag, kamrater, tills dess att jag har blivit en vettig människa igen.
Eller lägg en hand på min slokande axel, klappa mig vänligt på huvudet och säg att jag är bra.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Du är BRA, Klara! En av de allra bästa jag känner.

Postat av: mannagryn

"Gå ned 5 kg snabbt?

Gå ned 5 kg i veckan med Trimgel, det är inte normalt."



My God. Är det bara jag som får den annonsen?



P.S. DU ÄR BRA. D.S.

2008-06-26 @ 23:28:40
URL: http://klarabella.blogg.se/
Postat av: Bonnica

KLRA DU ÄR BRA! När får jag brev? :)

2008-07-14 @ 21:54:31
URL: http://bonnica.blogg.se/

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback