Lübtheen, ich komme!

Väskan är slutligen packad. (I år ska jag börja i tid så att jag slipper stressa på slutet och glömma en massa grejer, pyttsan. I morse började jag med packningen.)
Oändligt många par skor är sorgligt lämnade hemma.
Rummet är lämnat i ett skick som man med lite god vilja och en kraftigt kisande blick kan kalla städat.
Jag hoppas på att kunna uppdatera er på mina häftiga äventyr i en den lilla håla, modell Delsbo, i gamla Östtyskland, där jag kommer att tillbringa sommaren. Med en massa förhoppningsvis coola kulturtyper (nu måste jag ju för bövelen få användning förmusikorden, Mathilda. Die Ziehharmonika wartet auf mich!) i färd med att sätta upp ett folkligt skådespel.
Funkar det inte med moderniteterna där borta, ses vi i september om ni fortfarande minns mig vid det laget.
Se till att göra er en riktigt fantastisk sommar, vänner!

Kommentarer
Postat av: Viktor Ek

Hoppas du får det bra där borta och att vi ses nåt i höst. Ha det fint! /Viktor


Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback