Klara presenterar: The final Waterproofprov

Dåligt med bloggande nu. Det är sommar, kamrater.
För er som inte vet, kan jag meddela att jag har en enkel biljett till Tyskland och känner mig häftig, äventyrlig och skräckblandat förtjust.
Något mindre förtjusande är vetskapen om att jag klockan sju imorgon bitti ska stå på Hudiksvalls station och Hollywood-vinka och prova fastheten i min mascara. Den klarade av studentbalens duggregn. Morgondagens avvinkningsprocedur blir kraftprovet som avgör huruvida mascaran verkligen är värd namnet Waterproof.

Kommentarer
Postat av: Herr Lindberg

Du kan då med de är att skriva poetiskt och lite smålömskt du =) fint fint! =)

2008-06-22 @ 16:39:43
Postat av: Klara

Herr L:

Hahaha, "smålömskt" lät rätt obehagligt! Men jag fattar vad du menar. Tack tack=)


Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback