Jag och PC

Idag har jag försökt bekanta mig med min fina studentpresentslaptop.
Vi har dock en bit kvar till att bli riktigt tighta. Den är nämligen en PC, vilket jag som Mac-förespråkerska blir helt galen på.
Om jag av någon anledning blir rik i framtiden, ska jag anställa en person som sitter hos Bill Gates varje natt.
Var femte minut ska min anställde peta på Mr. Gates så att han vaknar, och väsa i hans öra: "Vill du uppdatera ditt virusprogram? Vill du konfigurera blablablafilen? Programmet har utfört en förbjuden åtgärd och kommer att avslutas."
Då kommer han minsann att ångra bittert att han inte gjorde ett mer användarvänligt datasystem.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag är fortfarande på asså ;D

2008-06-26 @ 09:45:28

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback