Önskelista: En personlig stylist, tack.

Frisörtid bokad imorgon (äntligen!! Äntligen!!), och jag behöver er hjälp, kära bloggläsare.
Lite kortare eller fortsatt långt?
Lugg eller inte?
Eller varför inte The Animal Look?
Nej, skämt åsido. Jag är verkligen i stort behov av hjälp. (Och nu snackar vi STORT behov, i stil med fattiga barn i behov av mat, skolmaten i behov av salt och Stureplansbrudar i behov av diamantsmyckade lösnaglar.)

Alla bidrag belönas med en stjärna i himlen och en imaginär gottepåse från Högsgårdens julgransplundring. Tack för er medverkan.

Kommentarer
Postat av: Bloggerskans namne

Flintskalliga damen drar ju blickar till sig iaf. Men seriöst... cut it off!! En bit iaf. Och jag vill fortfarande se dig i vanlig rak lugg. Därmed basta.

Postat av: Kommentererskans (konstigt ord!) namne

Flintskalliga damen är fett snygg!!! Men jag tror inte att jag skulle orka med lila glittersmink varje dag. Faktiskt. Vi får se hur jag vågar med luggen. Det är ruskigt skönt att kunna sätta upp allting... Jag får se vad YVETTE (typiskt frisörsnamn!!) har att säga om saken.

2008-01-14 @ 15:02:27
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback