Framtiden utstakad

Jag har ju hållit på nu ett tag och velat över vad som ska hända efter dagen D. Dagen Student.
(Plugga nåt skit? Dra till Tyskland? Jobba på restaurang? Skaffa barn?)
Men nu kan jag släppa funderandet. Jag har hittat The Solution, lösningen på alla mina bryderier.
Jag vill ju vara vuxen.
Jag vill ju vara kvinna.
Jag vill ju vara häftig.
Så här har jag nu till slut funnit den -
Den perfekta utbildningen!
FFOMA - Föreningen För Overkligt Meningslösa Aktiviteter - antecknar febrilt.

Kommentarer
Postat av: mathilda

jamen du, vad skönt att du har hela livet klart!
själv ska jag döpa om mig till gottfried mörder och utföra det perfekta mordet på transsibiriska. du kan få spela jennifer gabler!

Postat av: Kläry

Mathilda:
Tok heller. Jag vill vara Werner Juristenhasser.

2008-01-17 @ 21:47:10
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se
Postat av: mathilda

den killen var knasig, i tell you!

2008-01-17 @ 22:04:52
URL: http://annamathildasvensson.blogg.se
Postat av: Iris

Du ska ju flytta med mig fattar du väl!

2008-01-18 @ 22:08:11
Postat av: Kläry

Iris:
Ja justja! Men nu går ju de planerna i stöpet, för jag ska läsa på High Heels School. Du kan få vara min slav om du vill, och massera mina svullna fötter om kvällarna.

2008-01-18 @ 22:14:45
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback