Konsert imorgon!

Konsert imorgon!
(Stulen bild, förlåt högt ärade Herr Upphovsrättsbestämmare!)
Nej, jag hör inte till de bästa musikerna i min klass.
Däremot är jag förmodligen en av de mest ambitiösa vad det gäller att klä ut sig.
Min 50-talsoutfit är verkligen to die for!
Kom och se (vilket förhoppningsvis blir underbart!) och hör (vilket inte lär bli fullt så njutbart med tanke på att vi inte tagit oss igenom alla låtar ännu, men vi i musikbranschen brukar ju köra på det här med att väga upp ett knackigt sound med ett förtrollande yttre!) oss imorgon i aulan kl. 10.30 och 11.45. Eller masa dig dit på kvällskvisten kl 19.00. Klass Es05b bjuder på en musikalisk tidsresa från Elvis till The Sounds. Välkommen!

Kommentarer
Postat av: jonas

ush.. kom precis på att jag totalt hade glömt att ni skulle ha lustigheter för er i måndags.. va surt

2008-02-06 @ 07:33:00

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback