Vet du var den kommer ut?

Den lille killen som utsatte mig för tidernas mest ondskefulla aprilskämt verkar ha gett sig den på att göra mitt liv surt.
Följande samtal utspelade sig på teatern idag:
Killen (Pekar på min mage, som för övrigt är av en sådan modell att den lockar folk att säga "Bläää, jag skulle vilja vara smal men inte så smal som Klara, det är liksom äckligt"): Har du en bäbis där?
Jag: Öh... Nej...
K: Okej. Vet du var den kommer ut?
J: Öööh... Va?
K: Ja, vet du var bäbisen kommer ut?

Jag tycker att jag inte är så farligt pryd av mig. Och jag vet var bäbisen kommer ut.
Ändå blev situationen... Lite jobbig. Vad svarar man på sånt?

Kommentarer
Postat av: Erik

Du berättar så målande det bara går för honom hur det verkligen ligger till. Vad den unge herrens föräldrar har att säga om saken när han berättar om sin nyvunna kunskap som du förmedlat kanske inte är lovord, dock.

Nej, men. Vad svarade du honom?

2008-04-12 @ 22:45:53
Postat av: Klara F K

Fråga 1: Vad svarade du?
Fråga 2: Hur får man för sig att Klara Bertils mage kanske innehåller en bebis?


Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback