Livet är underbart

Gud vad jag har blivit dålig på att blogga igen. Jag får slasktratta lite för att inte göra min enorma läsarskara besviken.

Några aktuella sanningar ur KlaraAnnaElisabets liv:
  • Körkonserten igår blev ingenting annat än en jublande succé. Ni som inte var där, missade ert livs show. Aldrig förut har jag varit med om att få stående ovationer och vara tvungen att köra extranummer.
  • Min balklänning är nästan färdig och blir toksnygg. Hoppas jag.
  • Våren verkar ha bestämt sig för att komma. Det innebär stor lycka, brun näsa samt ett mycket tungt belastat glass-konto.
  • Jag är alldeles väldans nöjd med livet. Förutom en massa strul i huvudet, en slutkonsert som kan bli en katastrof samt en icke påbörjad projektrapport är mitt liv i detta nu helt underbart.

Kommentarer
Postat av: mathilda

och kafka är ute ur våra liv! (hoppas jag...)

Postat av: Klara

Projektrapporten är iaf ute ur mitt liv. Dock har den inneburit att jag inte hunnit plugga nåt annat över huvud taget, dvs har EN DEL att pyssla med ändå...^^

2008-04-21 @ 12:22:33
URL: http://klarabella.blogg.se
Postat av: Klaus

Det verkar ju gå jättebra med livet, grattis till konserten! Ledsna vi som inte fick vara med, i stället var vi på svensk-kurdisk middag. Och även här leker våren,
kram
Hanna och Klaus

2008-04-21 @ 16:47:20
Postat av: Klara

Mathilda:
Hurra inte för tidigt. Det verkar som att Nadja har saker på gång till nästa tysklektion...

Klara:
GRATTIS! Njut. Klappa dig på huvudet och säg att du har varit alldeles fantastisk. Sedan kan du gå vidare med allt annat jobbigt.

Klaus:
Ja, synd att ni inte fick se! Men det finns dokumenterat på film. Ha det bra!

2008-04-21 @ 18:10:43
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback