Söderut

Hallå, kamrater.
Imorgon drar jag söderut igen. Vi får se vad det blir av det.
Enligt den torftiga information vi fått, är det en skitseriös och läskig grej, och vår uppgift är att bygga upp ett internationellt samarbete kring frågor om rasism och integration.
Enligt David är det en gratis resa till Tyskland, och vår uppgift är att träffa ungdomar och ha kul. Och om det är så tråkigt som informationsbladen lovar, har vi hans tillåtelse att dra in till Berlin och hitta på någonting roligare resten av tiden.
Vi får se, som sagt.

Kommentarer
Postat av: mathilda

Fan vad stylish bloggen är nu då!
ha det askalasbra i tyskland och kom ihåg att jag är sjukt avis...

Postat av: kärin

Mäh! Värsta bakgrunden.
(Klara har inget liv, möha)
Och inte en enda millimeter av mig är avundsjuk på dig. Inte, inte, alls!
[Ha kul då!]

2007-09-18 @ 16:33:17
URL: http://karinfredriksson.blogg.se
Postat av: Kläry

kärin:
Jag har visst ett liv. SÅ mycket mer än du, för jag får åka till Tyskland på världens bästa grej;)

2007-09-21 @ 16:22:25
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback