Nationellt prov i Matematik B

Stort ?
Såhär kände jag mig idag

Och s?h?r i huvudet
Och såhär såg det ut i huvudet

Låt mig få sövas ner och inte vakna förrän någon står framför mig och viftar med ett rättat prov. Att vänta på ett viktigt provresultat är helvetet på jorden. (Ja, jag är alldeles för dramatisk. Nej, det är ingen mening med att jag försöker bättra mig)

Jag kan verkligen inte få nog av Regina Spektor. Synd att jag är för snål för att köpa hennes skivor, och för laglydig för att ladda ner. Jag får nöja mig med Youtube. Följden blir att jag sitter vid datorn alldeles för mycket, bara för att få höra lite till.
Nu ska jag leka lite med pianot.

Kommentarer
Postat av: Fröken Frisk (Frk Frk)

Nu är det trots allt över. Fick tillbaks engelska-uppsatsen idag och det gick så bra som det kunde gå. PIUFF. Bara matte-resultatet kvar att oroa sig för.


Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback