Eurovision Song Contest

Japps, det är väl bara att spola alla mina estet-cred-poäng och erkänna att även jag satt bänkad igår framför ESC.
Och ja, jag tycker att vinnaren sjöng bra, och det är verkligen JÄTTEKUL att man som tjej kan vinna fastän man inte ser något vidare ut.
Fast man är kort och tjock och påklädd.
Och fastän man inte har något särkilt spektakulärt dansnummer, utan mest bara står.
Och så är det ju roligt att man kan vinna trots att man har en dötrist låt... eller vänta?
Vad var det det här gick ut på nu då?
En musiktävling, eller en fula ankungen lyckas och alla blir glada-tävling?
Hrmm.

Kommentarer

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback