En liten justering

För att förtydliga dagens tidigare inlägg:
Jag tror inte att Gud har fixat mitt MVG. Jag tror att jag, Klara Anna Elisabet har fixat det. Jag är bara inte så bra på att tacka mig själv för att jag är så bra. Då tackar jag istället nån annan, och då känns ju Lasse (matteläraren) och Gud närmast till hands. Och Lasse är fånig, så då blir det bara Gud kvar. Fast det är ju också rätt fånigt.

Sedan måste jag bara upplysa världen om att jag idag har gjort någonting extremt hurtbulligt: Jag har (drrrrrr=trumvirvel) sprungit Blodomloppet! Min karriär som pensionär har börjat redan innan jag hunnit fylla arton. Men det var ruskigt roligt, och potatissalladen man fick i fikakorgen var inte av denna värld. Kan någon förklara varför man först skickar ut folk för att springa en halvmil, och sedan proppar i dem en massa gräddbaserad mat?
Najaa. Meinetwegen, som en som jag och Mathilda känner skulle ha sagt i den här situationen. För så säger man i Tyskland.

Kommentarer
Postat av: mathilda

hahaha jaa det skulle han verkligen ha sagt i samma siuation. Å andra sidan. han hade aldrig ätit potatissalladen för han äter bara bananer. har vi massa läxa tills imorgon?

2007-05-22 @ 18:09:12
Postat av: Kläry

Det är sant. Bananer och FLEISCH. Det är bra för hans hårda muskler.
Och ja. Vi ska läsa det där söta kapitlet om "Arbeitslosigkeit". Jag kommer inte, måste repa. Gunnar såg lite ledsen ut över det, men jag har läst sextio sidor i den "snuskiga boken" (hon har just gått över till heroin), så han grät i alla fall inte.
Var höll du hus idag, förresten, din satans svikare?

Postat av: mathilda

Åh klara. din onda tomte. JAG FICK JU ARBETA MED NAJA IDAG! ÅH. jag var reporter och han var au-pair. tvi vale. och ja! jag var faktiskt sjuk igår, till skillnad från dig din skolkare!!!!

2007-05-23 @ 12:51:37

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback