Känner du någon ful?

Idag haffades jag utanför Kvantum av tre okända tjejer i tioårsåldern. Följande samtal utspelade sig:
Tioårig tjej: Är du punkare?
Jag: Ööööh, nää... (Värt att tillägga är att jag var klädd i en vit klänning från H&M, vita små söta tygskor och har långt blont hår)
T: Nähä.
J: Varför undrar du det?
T: Nää, jag bara undrade. Tycker du om dem?
J: Vadå, om jag tycker om punkare?
T: Mmm.
J: Ööööh... Jo, jag känner väl några trevligare punkare...
T: Tycker du att de är snygga?
J: Öööööh... Det finns väl både snygga och fula punkare... (Lite lagom diplomatiskt sådär)
T (Tänker gå iväg, men hejdar sig): Känner du någon ful?
J: Vadå, om jag känner någon som är ful??
T: Ja. Nån punkare som är ful.
J: Öööh... Jo, det gör jag väl...
T: Okej. Hejdå!
(Tar med sig sina två kompisar och sin cykel och drar iväg)

Kommentarer
Postat av: flyingkiss

hehe..underligt

Postat av: Frida

HAHAHA, schöna ungar!

2007-06-04 @ 21:29:34
URL: http://rox1.blogg.se
Postat av: Kärin

Wow, du är egentiligen lite smygpunkare va?

2007-06-04 @ 22:26:31

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback