Om basic-klädsel, syntslingor och Rigmor Gustafsson

Bara för att jag slutade tidigare idag ska jag underhålla mig själv och alla andra med den berömda Listan


DAGENS KLÄDER: Bruna strumpbyxor, mönstrad kjol (med säkerhetsnålar i midjan, jag var inte riktigt upplagd för sy-projekt imorse), svart basic-linne (jag är en vandrande Basic så stor jag är). Mörkbrun kofta, ljusröd sjal.

DAGENS FRISYR: En väldigt flashig hästsvans. För tillfället även ett gem i håret... Jag skulle spela gitarr och stördes av luggen och hittade inget hårspänne.

DAGENS SMINK: En pyttemikroliter mascara.

DAGENS LÅT: Rigmor Gustafsson och Fläskkvartetten: "If you go away". Och Nicola Sarcevic: "Love trap"

DAGENS VILL HA: Lov och MQ-kjolen.

DAGENS HÄNDELSE: Tove erkänner! Äntligen!!

DAGENS PLANER: Spela lite mer gitarr och piano. Hjälpa Nora med grammatiken. Läsa lite samhälle kanske... Eller inte.

DAGENS DROG: Min jäkla syntslinga som jag inte kommer att få ur skallen om jag så försöker slå ut den med basebollträ.

DAGENS ÅTERSEENDE: Bromangymnasiet. Efter en lång natt av längtan... not.

DAGENS ROLIGASTE: Jag och Jens lurar Linus att Carros pojkvän är Björn Borg-modell!

DAGENS TRÅKIGASTE: Faktiskt inte så mycket! Bara musikämnen idag, och diskussion om dödsstraff på engelskan.

DAGENS KRAM: Blääää killbaciller är äckligt

DAGENS PUSS: Blääää killbaciller är äckligt

DAGENS FAVVO: Rigmor Gustafsson och Fläskkvartetten: "If you go away". För att jag är enkelspårig.

DAGENS SAKNAD: Klaraaaa som alltid.

DAGENS GODIS: Laxen vid lunchen!

DAGENS HUMÖR: Ganska uppåt, faktiskt. För att jag har spelat gitarr och piano och sådär.

Kommentarer
Postat av: Tååååfeeee

Haha, jag har erkänt idag ;)

2007-02-28 @ 23:04:07
Postat av: matilda

en sån trevlig dag du;)

Postat av: betti

du är en deg klara!

2007-03-08 @ 13:19:24
Postat av: Anonym

Skriv mer!

2008-04-30 @ 21:04:35

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback