Toapapperstjuven

Idag har jag inlett min kriminella bana. Jag har stulit en rulle toapapper från tandläkaren.
Jag visste att vi inte hade något papper hemma, och jag kände ingen större längtan efter att gå och handla och sedan släpa med mig den där jättebalen till i skolan. (Måste de säljas i enbart tiobarnsfamiljepack?) Egentligen är det töntigt, för alla vet ju att det är sånt man pysslar med. Bajsar, alltså. Ändå kände jag mig inte fullt så självsäker att jag direkt ville skylta med att jag, Klara Anna Elisabet, är en människa som går på toaletten
Det fanns liksom inte så mycket annat att göra än att stoppa en av de där extrarullarna i min stora väska.
Jag som aldrig ens går mot röd gubbe.

Kommentarer

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback