Marängsviss och Aristoteles

hju

Idag var jag snygg och Elin följde med mig hem och åt marängswiss (som Agnes sa var "världens fulaste", trots att den var den klart finaste jag sett på länge). Det var trevligt. För övrigt är jag en cool person som säger marängsviss, inte marängschwiss. Jag kan uttala "Schweiz" också, till skillnad från alla andra utom möjligtvis de som bor där. Jag är så... Yeah!

Och snart, snart, snart är jag hos DIG!!!

För den som undrar: Den där bilden har ingenting med någonting att göra. Men en röd hund sitter aldrig fel, som Aristoteles sa på sin tid.
Ursäkta ett utflippat inlägg. Jag ska skriva om könsdiskriminerande reklam, och då måste man lätta upp stämningen en aning då och då.

Kommentarer
Postat av: Betty

du är alltid snygg=)
men var är du snart? du kan ju bara lite mer detaljerad

2007-04-04 @ 13:45:38
Postat av: Fröken Namne

JAG vet i alla fall vem du är hos snart :D

Postat av: soma

Klara klara klara, du är..speciell

2007-04-05 @ 23:25:00
URL: http://somsesomalin.blogg.se

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback