Du är nog den enda som hallucinerar om Gunnar

Idag på samhällskunskapen visade det sig att jag är den enda i klassen som inte vill döma någon för mord på osäkra grunder. Det skrämde mig lite.

Andra upplevelser under dagen
  • Jag har deltagit i ett "modeparty" och dragit ner medelåldern rejält.
  • Jag har trampat sönder en innebandyboll. (Och gjort både mål och assist!)
  • Jag har spanat in en tant som ser ut som jag vill se ut om trettio år.
  • Jag har sett Christian i både fluga och folkdräkt med tillhörande liten mössa.

    Dagens rubrik tillägnar jag Mathilda. För att hon
    1) Har efterlyst ett flitigare bloggande
    2) Står på min sida i kampen mot Mr. Najaaaa
    3) Förgyllde dagens tyskalektion något alldeles kollossalt.

Kommentarer
Postat av: Ajris!

Du har blivit kvinna nu Klara. Fast du har en benkatt.

2007-04-18 @ 10:39:15
Postat av: mathilda

haha ja men tack så mycket! hoppas du klarar av morgondagens bravader mot naaaajaa när jag är i sthlm och allt.

2007-04-18 @ 20:07:59
Postat av: Cariku

hur vet du att du var den enda? dom som inte säger mycket har även dem en åsikt. Glöm inte de tystare varelserna som lever i skuggan av de pratglada.

2007-05-06 @ 00:17:45
Postat av: Klara

Cariku:
Nej, det är sant. Men jag var i alla fall den enda som vågade stå för den åsikten i så fall, eftersom min samhällskunskapslärare öppet ställde frågan och alla räckte upp handen.
(Haha, först trodde jag att du menade att jag inte är den enda som hallicunerar om Gunnar)
Vem är du, förresten?


Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback